ANUNȚURI
ACHIZIȚII
Institutul Naţional de Cercetare Ştiinţifică în domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale achiziţionează în
conformitate cu prevederile art. 7 din Legea nr. 98/2016, privind atribuirea contractelor de achiziţie publică /acordurilor-cadru de lucrări, de produse şi servicii, cu modificările şi completările ulterioare, prin achiziţie directă,
Urmatoarele servicii: - Servicii de audit financiar statutar – 79212100-4
In acest sens, vä rugam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra financiara pentru urmatoarele servicii, aferente exercitiului financiar 2023:
a) sevicii de audit financiar statutar efectuate în conformitate cu Standardele Internaţionale de Audit
(„ISA”) asupra situaţiilor financiare anuale ale INCSMPS, pentru exerciţiul financiar încheiat la data de
31.12.2023 întocmite în conformitate cu Ordinul Ministrului Finanţelor Publice nr. 1802/2014 cu
modificările ulterioare”), prestate astfel:
• raport de audit final cu privire la Situatiile financiare individuale întocmite de INCSMPS
pentru exercițiul financiar care se încheie la data de 31.12.2023.
Perioada de prestare a serviciilor vizată de prezenta cerere de oferta este aferenta operatiunilor de audit statutar al institutului începând cu exercițiul financiar 2023, contractul încheiat între părti putând fi prelungit cu perioade succesive (de încă un an), în situația în care condițiile contractuale ramân neschimbate.
Vä rugäm de asemenea sä ne prezentati:
a. certificat de atestare a calităţii de auditor financiar eliberat de ASPAAS.
b. documentul eliberat de CAFR care să contină viza anuală cu mențiunea „Activ” pentru anul în curs;
c. adeverință (copie) sau declarația pe proprie răspundere a auditorului financiar din care să rezulte că nu
a fost sancționat în ultimii 3 ani de către Departamentul de Monitorizare, Control și Competență
Profesională al CAFR;
CERINTE SPECIFICE:
In realizarea si indeplinirea contractului se vor aplica prevederile Legii nr 162/2017 privind auditul statutar al situatiilor financiare anuale.
Contractul va fi implementat la sediul Autorității Contractante situat în Strada Povernei 6-8, București, România.
Auditarea se va efectua doar de către persoane cu o experiență similară celei care a fost luată în calcul
la acceptarea ofertei.
Raportul de audit statutar va trebui prezentat panä la data de 30.04.2024.
CERINTE GENERALE
Oferta dvs este asteptata pana pe data de 28.12.2023, orele 16.00.
Oferta financiara se va trimite pe email la adresa office@incsmps.ro si anca.dumitrescu@incsmps.ro cu mentiunea „Servicii de audit statutar 2023” si cu prezentarea pretului total al ofertei inclusiv TVA.
Date autoritate contractantă:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE STIINJIFICA IN DOMENIUL MUNCII FAMILIEI SI PROTECJIEI SOCIALE
Sediul Social: Romania, Str. Povernei 6-8, Sector 1, Bucuresti
Sursa de finantare: Fonduri publice
TERMEN RAPORTARE
• Raportul de audit statutar cu privire la Situațiile financiare individuale întocmite de INCSMPS pentru
exercițiul financiar care se încheie la data de 31.12.2023 – termen aprilie anul următor celui la care se
raportează.
MENȚIUNI
Cifra de afaceri estimată a fi realizată în anul 2023 este de 7.300 mii lei;
Numar mediu de personal: 33
Active totale: 9.074.746 lei.
În cazul în care oferta dumneavoastră va fi acceptată, se va încheia un contract de prestări servicii între autoritatea contractantă și furnizor.
Autoritatea contractantă va efectua plata integrală a serviciilor în termen de 30 zile lucrătoare de la data
recepției serviciului.
DIRECTOR ECONOMIC
Iuliana Durlut
LICITAȚII
INCSMPS, cu sediul în strada Povernei, nr. 6-8, Sector 1, București, instituție de drept public, organizează licitație publică deschisă cu strigare în data 20.11.2023, ora 11:00 pentru valorificarea prin vânzare a unor bunuri aflate în proprietatea INCSMPS, respectiv:
Nr. crt. | Reper | Data PIF | Preț de pornire în licitație (lei) | Locație |
1 | Aer condiționat CDAB24000354 GWH24KG-K3DMA6J GREE WALL MOUNTED ErP INVERTER 24000 BTU | 28.07.2015 |
600 |
București, str. Visarion nr.13 |
2 | Ansamblu mobilier - Masa ovală ședință + 12 scaune | 31.07.2006 | 450 | București, str. Povernei nr.6-8 |
3 | Biblioteca | 01.10.2004 | 150 | București, str. Povernei nr.6-8 |
4 | Covor Streifen | 20.11.2019 | 90 | București, str. Povernei nr.6-8 |
Starea fizică a bunurilor: utilizate, estetic corespunzător.
Cei interesați pentru participarea la licitație trebuie să achiziționeze caietul de sarcini de la sediul INCSMPS contra sumei de 30 lei, să se înscrie (să depună documentația) cel mai târziu cu 48 de ore înainte de începerea licitației și totodată să depună în contul IBAN RO70RNCB0072049718030001, deschis la BCR Sector 1 București, echivalentul a 10% din prețul de începere al licitației pentru fiecare reper în parte și taxa de înscriere de 20 lei/participant.
Caietul de sarcini se poate plăti numerar la sediul INCSMPS, sau în contul deschis la BCR, indicat mai sus, cu 24 ore înainte de ridicarea acestui caiet.
Pentru informații tel +40-21-3124069 între orele 10-15.
INCSMPS, cu sediul în strada Povernei, nr. 6-8, Sector 1, București, instituție de drept public, organizează licitație publică deschisă cu strigare în data 13.11.2023, ora 11:00 pentru valorificarea prin vânzare a unor bunuri aflate în proprietatea INCSMPS, respectiv:
Nr. crt. | Reper | Data PIF | Preț de pornire în licitație (lei) | Locație |
1 | Aer condiționat CDAB24000354 GWH24KG-K3DMA6J GREE WALL MOUNTED ErP INVERTER 24000 BTU | 28.07.2015 |
800 |
București, str. Visarion nr.13 |
2 | Ansamblu mobilier - Masa ovală ședință + 12 scaune | 31.07.2006 | 600 | București, str. Povernei nr.6-8 |
3 | Biblioteca | 01.10.2004 | 200 | București, str. Povernei nr.6-8 |
4 | Covor Streifen | 20.11.2019 |
120 |
București, str. Povernei nr.6-8 |
Starea fizică a bunurilor: utilizate, estetic corespunzător.
Cei interesați pentru participarea la licitație trebuie să achiziționeze caietul de sarcini de la sediul INCSMPS contra sumei de 30 lei, să se înscrie (să depună documentația) cel mai târziu cu 48 de ore înainte de începerea licitației și totodată să depună în contul IBAN RO70RNCB0072049718030001, deschis la BCR Sector 1 București, echivalentul a 10% din prețul de începere al licitației pentru fiecare reper în parte și taxa de înscriere de 20 lei/participant.
Caietul de sarcini se poate plăti numerar la sediul INCSMPS, sau în contul deschis la BCR, indicat mai sus, cu 24 ore înainte de ridicarea acestui caiet.
Pentru informații tel +40-21-3124069 între orele 10-15.
INCSMPS, cu sediul în strada Povernei, nr. 6-8, Sector 1, București, instituție de drept public, organizează licitație publică deschisă cu strigare în data 07.11.2023, ora 11:00 pentru valorificarea prin vânzare a unor bunuri aflate în proprietatea INCSMPS, respectiv:
Nr. crt. | Reper | Data PIF | Preț de pornire în licitație (lei) | Locație |
1 | Aer condiționat CDAB24000354 GWH24KG-K3DMA6J GREE WALL MOUNTED ErP INVERTER 24000 BTU | 28.07.2015 |
1.000 |
București, str. Visarion nr.13 |
2 | Ansamblu mobilier - Masa ovală ședință + 12 scaune | 31.07.2006 | 750 | București, str. Povernei nr.6-8 |
3 | Biblioteca | 01.10.2004 | 250 | București, str. Povernei nr.6-8 |
4 | Covor Streifen | 20.11.2019 |
150 |
București, str. Povernei nr.6-8 |
Starea fizică a bunurilor: utilizate, estetic corespunzător.
Cei interesați pentru participarea la licitație trebuie să achiziționeze caietul de sarcini de la sediul INCSMPS contra sumei de 30 lei, să se înscrie (să depună documentația) cel mai târziu cu 48 de ore înainte de începerea licitației și totodată să depună în contul IBAN RO70RNCB0072049718030001, deschis la BCR Sector 1 București, echivalentul a 10% din prețul de începere al licitației pentru fiecare reper în parte și taxa de înscriere de 20 lei/participant.
Caietul de sarcini se poate plăti numerar la sediul INCSMPS, sau în contul deschis la BCR, indicat mai sus, cu 24 ore înainte de ridicarea acestui caiet.
Pentru informații tel +40-21-3124069 între orele 10-15.
INCSMPS, cu sediul în strada Povernei, nr. 6-8, Sector 1, București, instituție de drept public, organizează licitație publică deschisă cu strigare în data 18.10.2023, ora 11:00 pentru valorificarea prin vânzare a unui autovehicul aflat în proprietatea INCSMPS, marca Volkswagen Caravelle, an de fabricație 2008, nr. Km parcurși (la bord) 71889.
Prețul minim de pornire în licitație este cel stabilit prin raport de evaluare și este de 30.000 lei.
Starea tehnică a autoturismului: 3+1 uși, 2461 cm³, putere 96KW/130CP motorină, tracțiune integrală, 8+1 locuri, culoare gri metalizat, AC față + spate, ITP+RCA expirate, funcțional, prezintă ușoare urme de rugină, estetic corespunzător.
Cei interesați pentru participarea la licitație trebuie să achiziționeze caietul de sarcini de la sediul INCSMPS contra sumei de 300 lei, să se înscrie (să depună documentația) cel mai târziu cu 48 de ore înainte de începerea licitației și totodată să depună în contul IBAN RO70RNCB0072049718030001, deschis la BCR Sector 1 București, echivalentul a 10% din prețul de începere al licitației, adică suma de 3000 lei și taxa de înscriere de 20 lei/participant.
Caietul de sarcini se poate plăti numerar la sediul INCSMPS, sau în contul deschis la BCR, indicat mai sus, cu 24 ore înainte de ridicarea acestui caiet.
Pentru informații tel +40-21-3124069 între orele 10-15.
Ca urmare a omisiunii în cuprinsul publicației de vânzare privind pretului de pornire a licitației și a altor elemente obligatorii, INCSMPS anunță anularea organizării licitației publice deschise cu strigare din data de 27.09.2023, ora 11, privind vânzarea autoturismului marca Volkswagen Caravelle, urmand a se organiza o nouă licitatie care va fi publicata, pe site-ul incsmps https://new.incsmps.ro/
INCSMPS, cu sediul în strada Povernei, nr. 6-8, Sector 1, București, instituție de drept public, organizează licitație publică deschisă cu strigare în data 27.09.2023, ora 11:00 pentru valorificarea prin vânzare a unui autovehicul aflat în proprietatea INCSMPS, marca Volkswagen Caravelle, an de fabricație 2008, nr. Km parcurși (la bord) 71889.
Prețul minim de pornire în licitație este cel stabilit prin raport de evaluare și este de 30.000 lei.
Starea tehnică a autoturismului: 3+1 uși, 2461 cm³, putere 96KW/130CP motorină, tracțiune integrală, 8+1 locuri, culoare gri metalizat, AC față + spate, ITP+RCA expirate, funcțional, prezintă ușoare urme de rugină, estetic corespunzător.
Cei interesați pentru participarea la licitație trebuie să se înscrie cel mai târziu cu 48 de ore înainte de începerea licitației și să achiziționeze caietul de sarcini de la sediul INCSMPS contra sumei de 300 lei și totodată să depună în contul IBAN RO70RNCB0072049718030001, deschis la BCR Sector 1 București, echivalentul a 10% din prețul de începere al licitației, adică suma de 3000 lei și taxa de înscriere de 20 lei/participant.
Pentru informații tel +40-21-3124069 între orele 10-15.
OPORTUNITĂȚI CARIERĂ
Sunt declarate selectate dosarele cu numerele 250 din 19.03, 253 din 20.03 și 268 din 27.03
Institutul Național de Cercetare Științifică în domeniul Muncii și Protecției Sociale (INCSMPS), cu sediul în București, strada Povernei nr. 6-8, organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a patru funcții contractuale vacante, astfel:
- 1 post responsabil Relații cu publicul și Secretariat, 8 ore/zi – Departament Marketing, Relații Publice și Diseminare;
- 1 post asistent cercetare, 8 ore/zi – Departament Politici Piața Muncii;
- 1 post șef departament, cercetător științific grd. I, 8 ore/zi – Departament Politici Piața Muncii;
- 1 post șef departament, cercetător științific grd. I, 8 ore/zi – Departament Salarii, Venituri și Fiscalitate.
Concursul se va desfășura la sediul INCSMPS, conform Legii 53/2003 – Codul muncii și Metodologiilor de desfășurare a concursului/examenului privind ocuparea posturilor vacante sau temporar vacante din cadrul INCSMPS (Metodologie sef departament, metodologie generala), conform calendarului următor:
Data/Perioada | Descriere |
13 – 29 martie 2024 | Depunere dosare de concurs |
01-03 aprilie 2024 | Selecția dosarelor de înscriere |
04 aprilie 2024 | Afișare rezultate selecție dosare și depunere contestații |
05 aprilie 2024 | Soluționare contestații, afișare rezultate contestații, afișare rezultate finale selecție dosare |
10 aprilie 2024 | Proba scrisă ora 10.00 |
11 aprilie 2024 | Afișare rezultate proba scrisă |
12 aprilie 2024 | Depunere contestații pentru proba scrisă |
15 aprilie 2024 | Soluționare contestații pentru proba scrisă și afișare rezultate finale proba scrisă |
16 aprilie 2024 | Proba interviu ora 10.00 |
16 aprilie 2024 | Afișare rezultate proba interviu ora 16.00 |
17 aprilie 2024 | Depunere contestații proba interviu |
18 aprilie 2024 | Soluționare contestații proba interviu, afișare rezultate contestații, afișare rezultate finale |
18 aprilie 2024 | Afișare rezultate finale concurs |
Condiții generale: candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnat/ă definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
Condiţii specifice:
- responsabil Relații cu publicul și secretariat
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educației (cu toate denumirile anterioare) – domeniul științe economice/ juridice/ administrative;
- vechime în muncă – nu este necesară;
- cunoașterea limbii engleze (nivel avansat și o a doua limbă la nivel mediu);
- cunoștințe de operare pe computer: suita Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- competențe de secretariat și birotică, prin utilizarea tehnicilor şi instrumentelor procedurale specifice activităţilor de secretariat şi asistare a managerului prin utilizarea tehnologiei informației și comunicațiilor (TIC);
- abilități de redactare corespondență, rapoarte, în limba română și în limba engleză;
- capacitate crescută de analiză și sinteză, asumarea responsabilităților, spirit de inițiativă.
- constituie avantaj: experiență/calificări în domeniul resurse umane/juridic.
Principalele cerințe ale postului potrivit prevederilor din fișa postului: preluarea și înregistrarea corespondenței adresată INCSMPS prin orice canale de comunicare – poștă, poștă specială, email, fax etc., înregistrarea corespondenței și distribuirea acesteia către departamentele interne ale institutului, în funcție de subiect/temă/dosar; organizarea și implementarea activităților cu privire la liberul acces la informații de interes public, conform prevederilor Legii nr. 544/2001; gestionarea relației cu publicul și urmărirea emiterii în termen a răspunsurilor la solicitări și petiții; promovarea produselor/serviciilor specifice realizate/ oferite de institut și organizarea de evenimente, în colaborare cu celelalte departamente din cadrul INCSMPS.
- asistent cercetare
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educației (cu toate denumirile anterioare) și master în domeniul științe economice/ juridice/ sociologice;
- vechime în muncă – nu este necesară;
- cunoașterea a două limbi internaționale (nivel mediu);
- capacitate de prelucrare a informațiilor, de interpretare, de valorificare;
- ușurință în exprimarea ideilor, creativitate, deprinderea de a vorbi in public
- adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;
- cunoștințe de operare pe computer: Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- capacitate crescută de analiză și sinteză, asumarea responsabilităților, spirit de inițiativă.
- constituie avantaj: experiență în domeniul cercetării
Principalele cerințe ale postului potrivit prevederilor din fișa postului: întocmirea listei bibliografice în vederea documentarii; documentare în vederea realizării unor obiective științifice; elaborarea de studii comparative pe baza studiului bibliografic; participare la construirea formatului bazelor de date; prelucrarea primară a datelor din bazele de date utilizând instrumente statistice și pachete de programe specializate; participare la elaborarea unor concluzii ale prelucrării datelor; participarea la evenimente științifice cu lucrări în cadrul unor colective de lucru; participarea la organizarea unor evenimente științifice de diseminare a rezultatelor de cercetare; participarea la acțiunile suport (cursuri, consultanță etc); activități de ordin administrativ necesare organizării activității de cercetare.
- șef departament cercetător științific grd. I
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educației (cu toate denumirile anterioare) – domeniul științe economice/ juridice/ administrative;
- vechime în muncă de minimum 10 ani pe un post prevăzut cu studii superioare;
- vechime în specialitatea studiilor de minimum 10 ani;
- cunoașterea limbii engleze (nivel avansat și o a doua limbă la nivel mediu);
- cunoștințe de operare pe computer: suita Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- competențe de management al proiectelor finanțate din FEN;
- capacitate de prelucrare a informațiilor, de interpretare, de valorificare, creativitate;
- capacitate de previzionare a evoluțiilor viitoare în domeniul socio-economic, pe bază de instrumente și metode științifice;
- ușurință în exprimarea ideilor, deprinderea de a vorbi in public, spirit de echipă
- capacitate crescută de analiză și sinteză, asumarea responsabilităților, spirit de inițiativă.
- constituie avantaj: experiență în coordonarea echipelor de cercetare.
Principalele cerințe ale postului potrivit prevederilor din fișa postului: conduce și coordonează activitatea echipei de cercetători din departament, prin măsuri eficiente de planificare, analiză și control a activităților, în condiții de performanță și prestigiu științific; întocmește planul de formare profesionala și monitorizează semestrial realizarea lui, întocmește planul de carieră pentru personalul CD din subordine etc.; coordonează și efectuează activități specifice aferente proiectelor de CD, elaborează oferte de proiecte/ programe; participă la rețele profesionale, contribuie la diseminarea rezultatelor de cercetare
TABEL
cu programarea persoanelor înscrise la concursul din 19.12.2023
Nr.crt. | COD vizualizare pentru site INCSMPS
Nr.intrare dosar |
Postul solicitat | Proba scrisa | Proba orala |
1 | 868 | Sef serviciu marketing | 10.00-10.30 | 10.30-11.00 |
2 | 869 | Sef serviciu marketing | 10.00-10.30 | 11.00-11.30 |
3 | 870 | Specialist in informatica economica | 12.30-13.30 | 13.30-14.00 |
4 | 871 | Asistent de cercetare | 12.00-12.30 | |
5 | 872 | Asistent de cercetare in domeniul economie | 11.30-12.00 | |
6 | 873 | Asistent de cercetare in domeniul sociologie | 13.30-14.00 | |
7 | 874 | Asistent de cercetare in domeniul sociologie | 12.30-13.00 | |
8 | 875 | Asistent de cercetare in domeniul sociologie | 10.00-10.30 | |
9 | 876 | Asistent de cercetare in domeniul economie | 13.00-13.30 |
Se prelungește perioada de analiză și evaluare a dosarelor de concurs, inclusiv a ofertei manageriale, pana în data de 08.01.2024, iar interviul va avea loc în data de 11.01.2024. Data estimata pentru validarea dosarelor este 17.01.2024.
Institutul Național de Cercetare Științifică în domeniul Muncii și Protecției Sociale – INCSMPS, cu sediul în București, Sector 1, strada Povernei nr. 6-8, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi:
- 1 post șef serviciu marketing, cercetător științific gr. I, fracție de normă 2 h/zi
- 1 post asistent cercetare stagiar, domeniul sociologie, asistență socială, psihologie
- 3 posturi asistent cercetare stagiar, domeniul economie, specializare informatică economică sau cibernetică
- 1 post asistent manager, studii de specialitate în marketing
- 1 post specialist în informatica economică
Concursul se va desfășura conform Legii nr. 319/2003 privind Statutul personalului de cercetare-dezvoltare, cu respectarea criteriilor prevăzute în Ordinul Ministrului Educației nr. 6129/2016 și Metodologia de concurs afișată pe site-ul https://new.incsmps.ro
Dosarele de concurs se depun în format electronic la adresa office@incsmps.ro, până în data de 18 dec 2023, ora 10. Proba Interviu va fi în data de 19 dec.2023, orele 10-14.
Bibliografia, informațiile și documentele asociate concursului
Actualizare: dosarul cu nr 835 din 6.12.2023 îndeplinește condițiile de participare la concursul pentru ocuparea postului de director științific.
Rezultat - admis.
Institutul Național de Cercetare Științifică în domeniul Muncii și Protecției Sociale – INCSMPS, cu sediul București, Str. Povernei nr. 6 - 8, sectorul 1, organizează concurs pentru ocuparea funcției de director științific în conformitate cu prevederile Legii nr. 319/2003 privind Statutul personalului de cercetare-dezvoltare.
Condițiile de participare la concurs și componența dosarului de concurs sunt prezentate în Metodologia de concurs pentru ocuparea funcției de director științific, existentă pe site-ul institutului, la adresa https://new.incsmps.ro/cariere.
Bibliografia pentru concurs se regăsește la aceeași adresă.
Dosarul de concurs se depune la sediul INCSMPS sau pe email la adresa office@incsmps.ro.
Programul de desfăşurare a concursului
Acţiuni Termen limită
Publicarea anunţului pentru concurs 09.11.2023
Perioada pentru depunerea dosarelor candidaților 10.11 - 11.12.2023
Data limită pentru verificarea și selecția dosarelor de concurs 12 - 13.12.2023
Data pentru afișarea rezultatelor selecției dosarelor 13.12.2023, ora 17:00
Perioada pentru analiza și evaluarea dosarelor, inclusiv a ofertei manageriale 14 – 15.12.2023
Perioada pentru realizarea interviului 18 - 20.12.2023
Data estimată pentru validarea dosarului candidatului declarat câștigător: 29.12.2023
Secretariatul tehnic al comisiei de concurs este asigurat de dna Peșu Florica, email office@incsmps.ro, tel. 021.312.40.69
Bibliografia, informațiile și documentele asociate concursului
Metodologia de concurs pentru ocuparea funcției de director științific
Institutul Național de Cercetare Științifică în domeniul Muncii și Protecției Sociale, cu sediul în București, strada Povernei nr. 6-8, organizează concurs pentru ocuparea celor 2 posturi de asistent de cercetare – absolvent licențiat în domeniul Economie, bune cunoștințe de Statistică și Informatică Economică, bune cunoștințe de limba engleză.
Concursul se va desfăşura conform Legii nr. 319/2003 privind Statutul personalului de cercetare-dezvoltare.
Dosarele de concurs se depun în termen de 30 de zile de la data apariţiei anunţului, la Compartimentul Resurse Umane al institutului, str. Povernei nr. 6, sector 1.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Compartimentul Resurse Umane al institutului, la tel. 0213124069 și de pe site-ul www.incsmps.ro
Institutul Național de Cercetare Științifică în domeniul Muncii și Protecției Sociale (INCSMPS), cu sediul în București, strada Povernei nr. 6-8, organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a unei funcții contractuale vacante de execuție, astfel:
- 1 post auditor intern, 8 ore/zi – Birou Audit Intern
Concursul se va desfășura la sediul INCSMPS, conform Legii 53/2003 – Codul muncii și Metodologiei de desfășurare a concursului/examenului privind ocuparea posturilor vacante sau temporar vacante din cadrul INCSMPS, conform calendarului următor:
Data/Perioada | Descriere |
23 martie-07 aprilie 2023 | Depunere dosare de candidatură |
10-11 aprilie 2023 | Selecția dosarelor de înscriere |
12 aprilie 2023 | Afișare rezultate selecție dosare și depunere contestații |
13 aprilie 2023 | Soluționare contestații, afișare rezultate contestații, afișare rezultate finale selecție dosare |
19 aprilie 2023 | Proba scrisă ora 10.00 |
20 aprilie 2023 | Afișare rezultate proba scrisă |
21 aprilie 2023 | Depunere contestații pentru proba scrisă |
24 aprilie 2023 | Soluționare contestații pentru proba scrisă și afișare rezultate finale proba scrisă |
25 aprilie 2023 | Proba interviu ora 10.00 |
25 aprilie 2023 | Afișare rezultate proba interviu ora 16.00 |
26 aprilie 2023 | Depunere contestații proba interviu |
27 aprilie 2023 | Soluționare contestații proba interviu, afișare rezultate contestații, afișare rezultate finale |
28 aprilie 2023 | Afișare rezultate finale concurs |
Condiţii generale: candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
Condiţii specifice:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educației (cu toate denumirile anterioare)-domeniul științe economice/juridice/administrative;
- vechime în muncă de minimum 10 ani pe un post prevăzut cu studii superioare;
- experiență de minimum 2 ani în activitatea de auditor intern;
- solide cunoștințe de operare pe computer: suita Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- să nu fie soț/soție, rudă sau afin până la gradul al patrulea inclusiv cu conducătorul INCSMPS.
Principalele cerinţe ale postului, potrivit prevederilor din fişa postului: efectuarea de misiuni de audit intern asupra tuturor activităților din cadrul institutului, a celor cu implicații financiare, inclusiv a fondurilor structurale; elaborarea/actualizarea normelor metodologice specifice privind exercitarea activității de audit intern în cadrul instituției; elaborarea proiectului planului multianual și anual de audit intern; elaborarea raportului anual al activității de audit intern;
Informații suplimentare se pot obține de la Compartimentul Resurse Umane al institutului, la tel. 0213124069 si de pe site-ul www.incsmps.ro.
Bibliografia:
- Legea nr.672/2002 privind auditul public intern, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Carta auditului intern;
- H.G. nr.1086/2013 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activităţii de audit public intern;
- O.M.F.P. nr.252/2004 pentru aprobarea Codului privind conduita etică a auditorului intern;
- H.G. nr.1259/2012 pentru aprobarea Normelor privind coordonarea și desfăşurarea proceselor de atestare naţională şi de pregătire profesională continuă a auditorilor interni din sectorul public şi a persoanelor fizice;
- Legea nr.500/2002 privind finanțele publice cu modificările și completările ulterioare;
- O.G nr.119/1999 privind controlul intern și controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea contabilității nr.82/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare;Ordinul S.G.G. nr.600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice;
- Documente privind organizarea și funcționarea INCSMPS;
- Hotărârea Guvernului nr.1773/2004 privind organizarea şi funcţionarea Institutului Naţional de Cercetare Ştiinţifică în Domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale INCSMPS Bucureşti;
- Cod de etică și deontologie profesională al INCSMPS București
Tematica:
- Atribuțiile compartimentului de audit intern;
- Dosarul de audit intern;
- Carta auditului intern și Codul privind conduita etică a auditorului intern;
- Planificarea activității de audit intern;
- Etape, proceduri și documente care definesc o misiune de regularitate în auditul intern;
- Norme de calificare ale auditului intern;
- Pregătirea profesională continuă a auditorilor interni;
- Analiza și scopul analizei riscurilor asociate obiectivelor misiunii de audit intern;
- Elaborarea planului de audit intern;
- Referatul de justificare și structura planului de audit intern;
- Etapele misiunii de audit intern;
- Proceduri elaborate pe parcursul desfășurării unei misiunii de audit intern;
Tipuri de audit intern; - Incompatibilități referitoare la exercitarea auditului intern;
- Organizarea și conducerea contabilității;
- Rolul, atribuțiile și organizarea INCSMPS;
- Codul de etică și deontologie profesională al INCSMPS.
Site-uri Internet:
https://mfinante.gov.ro/domenii/informatii-contribuabili/institutii-publice/ucaapi/cadru-normativ-ucaapi
Rezultatele finale ale concursului pentru postul de auditor intern – Birou Audit Intern - INCSMPS
Nr. crt. | Cod unic de identificare | Punctaj final concurs (Nota) |
Mențiunea |
1. | 235 | 9,33 | admis |
Ministerul Muncii și Solidarității Sociale organizează concurs pentru ocuparea funcţiei de director general la Institutul Naţional de Cercetare Ştiinţifică în domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale - I.N.C.S.M.P.S., în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr.576 din 26 august 2016 privind aprobarea Metodologiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director general la institutele naţionale de cercetare-dezvoltare.
Institutul Naţional de Cercetare Ştiinţifică în domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale - I.N.C.S.M.P.S.are sediul Bucureşti, Str. Povernei nr. 6 - 8, sectorul 1. Domeniul/obiectul de activitate este stabilit prin Hotărârea Guvernului nr.1773 din 21 octombrie 2004 privind organizarea şi funcţionarea Institutului Naţional de Cercetare Ştiinţifică în domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale - I.N.C.S.M.P.S. Condițiile de participare la concurs sunt cele prezentate în anexa nr.1 la metodologia de concurs prevăzută în anexa la HG nr.576/2016. Componența dosarului de concurs este conform anexei nr.2 la metodologia de concurs prevăzută în anexa la HG nr.576/2016. Dosarul de concurs se depune on-line la adresa: https://www.mmuncii.ro/cariera Data limită de depunere on-line: 26.03.2023. Ora limită de depunere on-line: 1600.
Programul de desfăşurare a concursului
Acţiuni Termen limită
Publicarea anunţului pentru concurs 10.02.2023
Data limită pentru depunerea dosarelor candidaților 26.03.2023
Data limită pentru verificarea și selecția dosarelor de concurs – etapa I 29.03.2023
Data limită pentru analiza și evaluarea dosarelor - etapa II / faza I 10.04.2023
Data pentru realizarea interviului: - etapa II / faza II 11. 04.2023
Data estimată pentru validarea dosarului candidatului declarat câștigător: 28.04.2023
Locul de desfăşurare a interviului: sediul Ministerului Muncii și Solidarității Sociale- Bucureşti,Str.Dem .I.Dobrescu,Nr. 2-4,Sector 1, București.
Informaţii suplimentare se pot obţine la secretariatul tehnic al comisiei de concurs.
Date de contact:
Elena Halalai (email:elena.halalai@mmuncii.gov.ro, tel. 021.315.72.26) /
Gabriela Sas (email: gabriela.sas@mmuncii.gov.ro, tel. 021.315.72.26) /
(email: amalia.morariu@mmuncii.gov.ro tel. 021.313.42.86).
Bibliografia, informațiile și documentele asociate concursului
ANEXA 1_condiții participare ANEXA 2_conținut_dosar și cerere
CCM 2023-2025 Dovada înregistrării CCM la ITM
Raport activitate 2020 Raport activitate 2021
Bilanț 2020 Recipisă bilanț 2020
Bilanț 2021 Recipisă bilanț 2021
Raport Financiar Anexa Balanta la 31.12.2022
Anexa patrimoniu Lista contractelor de cercetare
Valoarea Indicatorilor de referință pentru anul de bază
Cheltuielile și veniturile estimate pentru urmatorii 4 ani
Regulamentul de organizare și funcționare-INCSMPS-din-21/10/2004
Lista principalelor acte legislative aplicabile pentru INCD-uri
Institutul National de Cercetare Stiintificã în domeniul Muncii si Protectiei Sociale – INCSMPS, organizeazã concurs pentru ocuparea pe durata determinata, pana la data de 31.07.2022 (cu posibilitatea prelungirii pana la data de 31.08.2022) a unui post contractual cu timp partial de 4 ore/zi, in conditiile prevazute de Codul Muncii, de „designer si administrator baza de date/expert IT” stabilit pentru realizarea de activitati in cadrul proiectului cu titlul: ReCONECT - Adaptare la Schimbare - Mecanism Integrat de Anticipare, Monitorizare, Evaluare a Pietei Muncii si Educatiei, Cod SMIS 140092, cofinantat prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020
I Conditii generale:
Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale pentru ocuparea postului vacant „Designer si administrator baza de date/expert IT”, respectiv:
a) Are cetatenie romana sau cetatenie din alte state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) Cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) Are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) Are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) Indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) Nu a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Candidatii care nu respecta aceste criterii nu vor fi considerati admisi pentru declansarea etapelor din procedura de concurs.
II Dosarul de concurs al candidatiilor pentru postul de „designer si administrator baza de date/expert IT”, trebuie sa contina urmatoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresatã directorului institutului, precum si acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal.
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestã identitatea, potrivit legii, dupã caz;
c) copiile diplomelor de studii si a altor documente care atesta specializatori corelate cu cerintele postului pentru care se aplica (designer website si curs de administrator baze de date);
d) copia carnetului de muncã, conformã cu originalul, sau, dupã caz, o adeverintã care sã ateste vechimea în muncã, în meserie si/sau în specialitatea studiilor;
e) cazierul judiciar sau o declaratie pe propria rãspundere cã nu are antecedente penale care sã-l facã incompatibil cu functia pentru care candideazã; candidatul declarat admis dupa etapa de selectie a dosarelor, care a depus la înscriere declaratia pe propria rãspundere cã nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu cazierului judiciar, cel mai târziu pânã la data desfãsurãrii primei probe a concursului;
f) adeverintã medicalã care sã ateste starea de sãnãtate corespunzãtoare, eliberatã cu cel mult 6 luni anterior derulãrii concursului, de cãtre medicul de familie al candidatului sau de cãtre unitãtile sanitare abilitate. Adeverinta, care atestã starea de sãnãtate,va contine, in clar, numãrul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sãnãtãtii si va avea mentiunea “APT DE MUNCA“
g) curriculum vitae format EUROPASS;
h) alte documente relevante pentru desfãsurarea concursului (certificat de nastere, certificat de cãsãtorie/divort).
Dosarele se vor depune la secretariatul INCSMPS din Bucuresti, strada Povernei nr. 6-8, sector 1, personal, prin email office@incsmps.ro sau prin posta in atentia comisiei de selectie, pana la data de 23.03.2021, de luni pana joi intre orele 10.00-15.00 si vinerea intre orele 10.00-13.00.
Actele prevãzute la alin. 2 lit. b), c) si h) vor fi prezentate si în original în vederea verificãrii conformitãtii copiilor cu acestea.
Cerinte specifice pentru postul scos la concurs de „designer si administrator baza de date/expert IT”:
• Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta (constituie avantaj studiile si diplomele de masterat sau doctorat)
• Experienta de min 5 ani pe un post similar
• Cunostinte in domeniul de securitate date si informatii, inclusiv protectie cf. GDPR
• Autonomie si responsabilitate in gasirea si implementarea de solutii
• Cultura solida IT
• Engleza cunostinte avansate
Persoana selectata pentru ocuparea postului de „designer si administrator baza de date/expert IT”, va participa la realizarea si validarea metodologiei de evaluare impact, prevazute in proiect la activitatile:
- A.1. - Realizarea si validarea unei analize a structurii tehnice si calitative a datelor furnizate de parteneriat (de realizare proiect) ;
si
- A.2. - Elaborarea și implementarea mecanismelor de monitorizare și evaluare a politicilor publice și de anticipare a nevoilor de competențe
Pentru aceasta va desfasura si realiza urmatoarele:
• proiecteazã, testeazã și implementeazã arhitectura informaționalã și programele necesare pentru funcționarea a 3 mecanisme:
a) de monitorizare a inserției absolvenților programelor de educatie si formare profesionala (trei nivele pregatire);
b) de anticipare a nevoii de calificare si competente pe piata muncii,
c) de monitorizare și evaluare a politicilor publice de mãsuri active și formare.
• analizeazã si evalueaza modul cum sunt organizate și utilizate în prezent din punct de vedere informațional, datele și informațiile gestionate prin cele 3 mecanisme, propune solutii de corectie sau imbunatatire;
• asigurã interoperabilitatea datelor intre cele 3 mecanisme și editarea rapoartelor necesare;.
• Stabileste infrastrucura si caracteristicele sale necesare:
• Stabileste niveluri de acces pentru actualizarea / dezvoltarea conținutului, elaborarea rapoarte, precum si de securitate a datelor si informatiilor;
• Aplica prevederile din GDPR (Legea 190/2018) cu privire la protectia datelor in constructia BD;
• Contribuie la implementarea activitatilor A1 si A2;
• Asigura instruirea utilizatorilor din proiect privind produsele realizate.
Calendarul celor trei etape de concurs:
a) Selectia dosarelor: 24 - 26.03.2021
b) Proba practica 30.03.2021, ora 10,00
c) Interviul : 31.03.2021, ora 10,00
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul INCSMPS din strada Povernei, nr. 6 – 8, Sector 1, Cod postal 010643, personal, prin email office@incsmps.ro sau prin posta;
Relatii suplimentare se pot obtine accesand pagina oficiala www.incsmps.ro, la sediul INCSMPS, Str. Povernei nr. 6-8, sector1, Bucuresti, telefon 021.312.4069, fax 0213117595; e-mail: office@incsmps.ro
Anexa 2 - Acord prelucrare date personale
Regulament - Metodologie Concurs INCSMPS
Anunt rezultat concurs
Rezultatul final al concursului pentru ocuparea postului de designer si administrator baza de date/expert IT in cadrul proiectului “ ReConect- Adaptare -Mecanism Integrat de Anticipare, Monitorizare, Evaluare a Pietei Muncii si Educatiei”:
Dl. Draghici Razvan este declarat admis si va fi contactat pentru procedura de semnare a contractului individual de munca.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Institutul National de Cercetare Stiintificã în domeniul Muncii si Protectiei Sociale – INCSMPS, organizeazã concurs pentru ocuparea pe durata determinata, pana la data de 31.07.2022 (cu posibilitatea prelungirii pana la data de 31.08.2022) a unui post contractual cu timp partial de 4 ore/zi, in conditiile prevazute de Codul Muncii, de „designer si administrator baza de date/expert IT” stabilit pentru realizarea de activitati in cadrul proiectului cu titlul: ReCONECT - Adaptare la Schimbare - Mecanism Integrat de Anticipare, Monitorizare, Evaluare a Pietei Muncii si Educatiei, Cod SMIS 140092, cofinantat prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020
I Conditii generale:
Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale pentru ocuparea postului vacant „Designer si administrator baza de date/expert IT”, respectiv:
a) Are cetatenie romana sau cetatenie din alte state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) Cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) Are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) Are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) Indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) Nu a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Candidatii care nu respecta aceste criterii nu vor fi considerati admisi pentru declansarea etapelor din procedura de concurs.
II Dosarul de concurs al candidatiilor pentru postul de „designer si administrator baza de date/expert IT”, trebuie sa contina urmatoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresatã directorului institutului, precum si acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal.
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestã identitatea, potrivit legii, dupã caz;
c) copiile diplomelor de studii si a altor documente care atesta specializatori corelate cu cerintele postului pentru care se aplica (designer website si curs de administrator baze de date);
d) copia carnetului de muncã, conformã cu originalul, sau, dupã caz, o adeverintã care sã ateste vechimea în muncã, în meserie si/sau în specialitatea studiilor;
e) cazierul judiciar sau o declaratie pe propria rãspundere cã nu are antecedente penale care sã-l facã incompatibil cu functia pentru care candideazã; candidatul declarat admis dupa etapa de selectie a dosarelor, care a depus la înscriere declaratia pe propria rãspundere cã nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu cazierului judiciar, cel mai târziu pânã la data desfãsurãrii primei probe a concursului;
f) adeverintã medicalã care sã ateste starea de sãnãtate corespunzãtoare, eliberatã cu cel mult 6 luni anterior derulãrii concursului, de cãtre medicul de familie al candidatului sau de cãtre unitãtile sanitare abilitate. Adeverinta, care atestã starea de sãnãtate,va contine, in clar, numãrul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sãnãtãtii si va avea mentiunea “APT DE MUNCA“
g) curriculum vitae format EUROPASS;
h) alte documente relevante pentru desfãsurarea concursului (certificat de nastere, certificat de cãsãtorie/divort).
Dosarele se vor depune la secretariatul INCSMPS din Bucuresti, strada Povernei nr. 6-8, sector 1, personal, prin email office@incsmps.ro sau prin posta in atentia comisiei de selectie, pana la data de 23.03.2021, de luni pana joi intre orele 10.00-15.00 si vinerea intre orele 10.00-13.00.
Actele prevãzute la alin. 2 lit. b), c) si h) vor fi prezentate si în original în vederea verificãrii conformitãtii copiilor cu acestea.
Cerinte specifice pentru postul scos la concurs de „designer si administrator baza de date/expert IT”:
• Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta (constituie avantaj studiile si diplomele de masterat sau doctorat)
• Experienta de min 5 ani pe un post similar
• Cunostinte in domeniul de securitate date si informatii, inclusiv protectie cf. GDPR
• Autonomie si responsabilitate in gasirea si implementarea de solutii
• Cultura solida IT
• Engleza cunostinte avansate
Persoana selectata pentru ocuparea postului de „designer si administrator baza de date/expert IT”, va participa la realizarea si validarea metodologiei de evaluare impact, prevazute in proiect la activitatile:
- A.1. - Realizarea si validarea unei analize a structurii tehnice si calitative a datelor furnizate de parteneriat (de realizare proiect) ;
si
- A.2. - Elaborarea și implementarea mecanismelor de monitorizare și evaluare a politicilor publice și de anticipare a nevoilor de competențe
Pentru aceasta va desfasura si realiza urmatoarele:
• proiecteazã, testeazã și implementeazã arhitectura informaționalã și programele necesare pentru funcționarea a 3 mecanisme:
a) de monitorizare a inserției absolvenților programelor de educatie si formare profesionala (trei nivele pregatire);
b) de anticipare a nevoii de calificare si competente pe piata muncii,
c) de monitorizare și evaluare a politicilor publice de mãsuri active și formare.
• analizeazã si evalueaza modul cum sunt organizate și utilizate în prezent din punct de vedere informațional, datele și informațiile gestionate prin cele 3 mecanisme, propune solutii de corectie sau imbunatatire;
• asigurã interoperabilitatea datelor intre cele 3 mecanisme și editarea rapoartelor necesare;.
• Stabileste infrastrucura si caracteristicele sale necesare:
• Stabileste niveluri de acces pentru actualizarea / dezvoltarea conținutului, elaborarea rapoarte, precum si de securitate a datelor si informatiilor;
• Aplica prevederile din GDPR (Legea 190/2018) cu privire la protectia datelor in constructia BD;
• Contribuie la implementarea activitatilor A1 si A2;
• Asigura instruirea utilizatorilor din proiect privind produsele realizate.
Calendarul celor trei etape de concurs:
a) Selectia dosarelor: 24 - 26.03.2021
b) Proba practica 30.03.2021, ora 10,00
c) Interviul : 31.03.2021, ora 10,00
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul INCSMPS din strada Povernei, nr. 6 – 8, Sector 1, Cod postal 010643, personal, prin email office@incsmps.ro sau prin posta;
Relatii suplimentare se pot obtine accesand pagina oficiala www.incsmps.ro, la sediul INCSMPS, Str. Povernei nr. 6-8, sector1, Bucuresti, telefon 021.312.4069, fax 0213117595; e-mail: office@incsmps.ro
Anexa 2 - Acord prelucrare date personale
Regulament - Metodologie Concurs INCSMPS
Anunt rezultat concurs
Rezultatul final al concursului pentru ocuparea postului de designer si administrator baza de date/expert IT in cadrul proiectului “ ReConect- Adaptare -Mecanism Integrat de Anticipare, Monitorizare, Evaluare a Pietei Muncii si Educatiei”:
Dl. Draghici Razvan este declarat admis si va fi contactat pentru procedura de semnare a contractului individual de munca.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.